Jullov

Mitt första riktiga jullov som lärare börjar gå mot sitt slut, men jag njuter in i det sista med en middag hos goda vänner ikväll och födelsedagsfirande med familjen imorgon. På söndag åker julen ut och våren får komma när den vill, men gärna tidigt. Lovet har varit härligt med julfirande i Döshult, julfirande hos mormor och Karl-Emil i Grimhult, födelsedagsfirande, nyårsfirande i Perstorp. Nu är 2013 här och jag och Fredrik är hoppfulla och tror att detta kommer bli ett bra år. Några nyårslöften har vi faktiskt satt upp :) Jag hoppas verkligen att Fredrik snart får ett jobb och helst inom det som han utbildat sig till, jag tror på honom och när han har jobbet i sin hand så öppnar det upp för många nya möjligheter i vårt liv.
 
Gott nytt 2013 alla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0