Sportlov

Nu har jag sportlov och det känns helt underbart. En hel vecka med inga måsten, bara vara sig själv och göra det man känner för. Målet för veckan blir att prova på gympan här i Bjuv. Jag fick presentkort på Väla i födelsedagspresent och idag har jag köpt nya träningsskor för pengarna. Jag har träningskort på Friskis och Svettis i stan, men det blir svårt att ta sig dit nu när Fredrik förhoppningsvis ska jobba en månad på Volvo. Jag blir då tvungen att ta tåget till jobb eftersom han ska jobba kvällstid, men det blir mycket motion, det gillas!
 
I fredags hade jag en trevlig kväll med gamla kollegor. Vi åt på Oasen och tog några öl på Pitchers, trevligt och mysigt! Igår blev det film, skönt att bara slappa.
 
Nu vill jag verkligen att snön ska försvinna och att solen ska titta fram och sprida värme i vårt kalla land. Jag längtar verkligen till vår och sommar.
 
Ha en bra vecka alla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0