Bröllop

En av mina bästa vänner Helena ska gifta sig i sommar och jag har fått det ärofyllda uppdraget att vara tärna. Det är min andra gång som tärna på ett bröllop. Min första gång var 2010 då jag var Lottas ena tärna. Det känns både stort och roligt att få en sådan roll på ett bröllop. Helena har beställt våra tärnklänningar och igår åkte vi till en sömmerska för att få min klänning insydd och upplagd, men det tråkiga är att klänningen är alldeles för stor och det blir nästan som att sy en ny klänning om man ska göra alla ändringar. Så om någon är intresserad av en rosa balklänning i strl 40, så hojta till.
 
Idag blir det städ, planera jobb och ikväll får vi besök av Stefan, det ska bli kul.
 
Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej! Trist att den var så stor :( hoppas det löser sig!! Kram

Svar: Ja, Helena har beställt nya.
Sofie

2013-02-22 @ 08:51:21
URL: http://www.mittlivsomlotta.blogg.se
Postat av: Diana

Vad trist att det inte gick att ändra! Hoppas det löser sig med klänningar för er del ändå! Skoj med bröllop och extra skoj att vara tärna. :)

Svar: Ja, det ska bli riktigt kul att vara tärna.
Sofie

2013-02-22 @ 10:34:38
URL: http://www.decdia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0