Påsklov

Nu är det efterlängtade påsklovet äntligen här, det är så välkommet. Efter 18 utvecklingssamtal, föräldramöte och allt annat som ingår i läraruppdraget så är man ganska sliten vid det här laget och vila är välbehövligt. Detta lovet tänkte jag spendera hos mormor och Karl-Emil, jag styr kosan dit på måndag. Vi ska förhoppningsvis vara ute en del och kanske blir det en tur till Kalmar eller Oskarshamn. Det finns ett äventyrsbad i Mönsterås, så det kanske blir en tur dit också. Fredrik ska stanna hemma och passa huset :) Nej, han ska skriva på sitt examensarbete, han har verkligen fullt upp med det.

Imorgon ska vi på dop, det är Emmas Malte som ska döpas. På kvällen blir det mys med god middag och vin. På söndag ska jag vara i trädgården och fixa, hoppas bara att det inte blir snö som väderprognosen har utlovat.


Vår i trädgården :)

Kommentarer
Postat av: Diana

Du har en massa inplanerat du! Såg på fb att du har det bra där uppe i norr, njut nu av mormors sällskap.

2012-04-03 @ 18:44:14
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Diana

Sv: En kompis till Daniel och Anders (har för mig att hon gick nån klass under oss)

2012-04-05 @ 00:30:15
URL: http://decdia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0