Nu är det dags för fredagsmys

Då är det äntligen fredag :) Precis som förra veckan så har även denna varit hektisk. Nu är jag igång med mina samtal och det känns skönt, målet är att vara färdig med dem till påsklovet. Ikväll blir det pizza och tv-soffan, det är så skönt att släppa alla tankar och bara få vara sig själv för en stund.

Imorgon ska vi påbörja lite vårstädning här hemma. Vi ska putsa fönster och kanske plantera om våra krukväxter, måste bara införskaffa ny jord. På kvällen skulle jag åkt till Perstorp, men Helena har blivit sjuk så festen ställdes in, tyvärr. Det får bli tacos och lite italienska specialiteter här hemma istället.

På söndag blir det säkerligen en promenad och uppladdning inför kommande vecka.

Min blogg är inte så vidare spännande just nu, men jag ville skriva en liten uppdatering.

Kommentarer
Postat av: Diana

Jobbigt när allt går i ett, skönt att det är helg i alla fall!



Sv: Bergaliden, den som ligger vid sjukhuset.

2012-03-09 @ 23:09:19
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Diana

Sv: Den är ledig nu men jag ska börja när mitt jobb stänger augusti-september.

2012-03-10 @ 17:13:43
URL: http://decdia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0