Livskvalité

Just nu är det så mycket med mitt arbete så man bara måste hitta lite livskvalité för att orka med. Ikväll har vi grillat för andra gången på bara en vecka, första grillningen blev i söndags efter tvättning av bilen. När jag kom hem idag hade Fredrik putsat alla fönster och mossrivit gräsmattan på baksidan, jag fick vårkänslor och var tvungen att påta lite i trädgården. Jag påbörjade arbetet med rabatten på framsidan, jag ska klippa ner våra lavendelbuskar och rensa upp ordentligt. Just nu hade man önskat en rejäl löneförhöjning så hade vi kunnat byta ut alla plattor på framsidan, men vi får drömma ett tag till.

Helgen bjuder på utevistelse i trädgården och en tjejkväll hemma hos Carro imorgon. Vinet och räkorna är införskaffade och jag ser fram emot en kväll med mycket skratt och snack.

I tisdags var jag i Billesholm och simmade, det var så himla skönt. Nu har jag lovat mig själv att åka dit varje tisdag :)

Nu blir det "Minuten" och godis :)


En bild från årets första grillning :)

Kommentarer
Postat av: Diana

Vad mysigt med grillat! Vi har inte grillat än i år, får se när det blir av... Men det är ju så himla gott.

2012-03-16 @ 20:14:39
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Lotta Anderström

Ser härligt ut! Vi måste skaffa oss en grill :) Ska bli kul imorgon!!!

2012-03-16 @ 21:09:54
URL: http://mittlivsomlotta.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vilken fin grill ni har! Härligt att kunna sitta ute i egen trädgård kan jag tänka!

2012-03-16 @ 22:13:41
Postat av: Diana

Sv: Våfflor är jättegott! Pannkakor med, jag har börja göra det allt oftare nu. :)

2012-03-27 @ 08:12:49
URL: http://decdia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0