Härliga vår

Tänk, våren har äntligen kommit till vårt land och nu hoppas jag att vintern lämnat oss på ett tag. Helgen har gått fort, men varit härlig. I fredags slutade jag tidigt och då blev det en tur till Maxi och sedan hem för att fika med min fina man. På kvällen åt vi hemmalagad hamburgare och tittade på tv. Igår tog vi en långpromenad med ett stopp för att mata änderna med gammalt bröd och för att sedan köpa nybakta frukostbullar till oss. Väl hemma blev det en stor frukost med bullar, ägg, kaffe och smoothie. På kvällen åt vi bakad potatis, vitlökssmör och kotletter. Vi spelade spel och tittade på tv. Idag har jag gått en långpromenad, skönt att gå för att rensa tankarna. På eftermiddagen har vi varit iväg på auktion. Svärföräldrarna hade hittat ett skrivbord som var precis ett sådant som Fredrik så länge letat efter och kan ni gissa att vi vann budgivningen och att skrivbordet nu är hans, äntligen! Detta gynnar även mig för nu har jag kunnat bära upp det gamla skrivbordet till extrarummet, så nu har jag också ett kontor :)

Imorgon börjar en ny arbetsvecka och det blir mycket att stå i med föräldramöte och utvecklingssamtal. Till helgen styr jag kosan mot Perstorp för på lördag ska vi titta på finalen i melodifestivalen hos Helena och Kristian.

Klicka för att stänga fönstret
Detta fina engelska skrivbord är nu Fredriks

Kommentarer
Postat av: Diana

Wow, det var ett rejält fin skrivbord!

2012-03-04 @ 22:55:56
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Diana

Sv: Vi är rätt så trötta på det nu, speciellt jag eftersom jag alltid är hemma när hantverkarna springer här.

2012-03-08 @ 19:14:30
URL: http://decdia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0