Mot nya projekt

Idag har jag och Fredrik varit på Bauhaus för att köpa en köksblandare. Den gamla läcker, så det är dags att byta till en ny. Vi har kommit i kontakt med en VVS-kille som ska utföra installationen. Vi ska ju renovera hela köket, men det dröjer minst ett år till. När vi gick på Bauhaus passade vi på att titta på tapeter och genast var planeringen igång för projekt hall, detta vill vi göra:

- Lägga nytt golv
- Riva ner väv och sätta upp en tapet i trappen och resten vill vi måla
- Slipa trappan och lacka den
- Byta lister
- Byta ut strömbrytare och vägguttag
- Nya taklampor

Vi ska skissa lite mer på vårt projekt och eventuellt drar vi igång det till sommaren/hösten.

Imorgon är det fredag, ljuvliga fredag. Jag har idrott med mina elever på fredagar och imorgon kommer de nog bli extra glada för jag har fixat en skiva med smurfhits och de fullkomligt älskar denna musiken. Det känns roligt att kunna göra eleverna glada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0