Min 30-årsdag

I fredags fyllde jag 30 år. Dagen började med sång och frukost på sängen. Fredrik hade plenarat upp en dag där jag fick välja mellan fyra alternativ. Jag hade sedan innan önskat lite vad jag ville göra på min dag, så jag kunde välja lite på detta. Jag ville ha en dag i lugnets tecken så jag valde att åka till Ängelholm för att shoppa lite och sedan äta lunch på en thairestaurang. Det blev en mysig eftermiddag där en tröja, ett par gråa shorts och strumbyxor blev inköpta. Efter Ängelholmbesöket åkte vi hem och spelade lite spel och Fredrik var hemlighetsfull hela eftermiddagen, men när klockan var sex ringde det på dörren och där stod hela familjen Hansson/Nilsson :) Det blev fin sång och en massa presenter och blommor och det blev även fyrverkerier i trädgården. Mitt i allt detta ringer det på dörren igen och där står min kollega Susanne med en bukett blommor, så överraskad jag blev med allt detta och det värmer gott i hjärtat just nu. Efter uppvaktningen satte vi oss i bilen för att köra in mot stan, jag hade mina aningar, men ville inte ta ut något i förskott. Det blev i alla fall det som jag hoppats på, ett besök på Oasen. Jag älskar denna restaurang och det blev mexikansk fondue med gott italienskt vin till. Det kändes så himla härligt att få bli uppvaktad och att bli 30 kändes inte så jobbigt trots allt.

Under dagen fick jag blombud från Satu med familj och från mormor och Karl-Emil. Jag fick även ett paket innehållande godis och en Triss från Carro och Niclas. Jag fick även en massa samtal, sms och logginlägg på Facebook från nära och kära. Tack för en helt minnesvärd 30-årsdag, jag är så nöjd. 


En vacker orkidé från min fina make


Vackra rosor från mormor och Karl-Emil


Vackra tulpaner från svärföräldrarna, Magnus och Caroline


En vacker bukett från Satu med familj


Vackra tulpaner från Susanne med familj


Hela familjen Hansson/Nilsson på Oasen







 

Kommentarer
Postat av: Diana

Skoj med överraskningar! Det låter som om du hade en fin födelsedag!

2012-01-02 @ 15:12:36
URL: http://decdia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0