Ja, se det snöar!

Utanför fönstret vräker snön ner, men jag känner ingen som helst glädje inför det. Jag vill inte ha någon vinter utan nu vill jag ha vår. Det är lätt att glömma bort att det bara är januari då man kan se knoppar på buskar och träd. Nu skruvar vi fram klockan till april :)

Idag har jag och Fredrik tagit en riktig långpromenad genom Bjuv. Vi gick till Ica för att inhandla några saker och för att förnya vårt lotto och kan ni tänka er, vi har vunnit hela 22kr! Trots den lilla summan så kändes det ändå roligt, det lilla förgyller vardagen. På hemvägen stannade vi till vid fiskaffären för jag var sugen på rökt makrill, men tyvärr hade de ingen. Ikväll blir det mys framför tv:n, skönt att få ta det lugnt efter en hektisk vecka.


Kommentarer
Postat av: Diana

Kul med vinst, säg bara inte upp er från era arbeten. ;)

2012-01-22 @ 12:04:50
URL: http://decdia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0