Fika

Idag blir det fika med mina fina vänner Lisa och Emma. Jag har fått önska fik eftersom jag fyllt år och det blir såklart Wayne´s Coffee vid rådhuset. Jag älskar deras caffe latte :) Det blir extra kul att träffa tjejerna eftersom Lisa flyttat till Höör och nu kan vi inte ses så ofta. Emma har gått över tiden i sin graviditet och det ska bli roligt att se hennes fina mage :) Tänk om hon måste ge sig iväg till BB mitt i fikan, lite spännande faktiskt, men jag hoppas att bebis håller sig inne idag också i alla fall.

Det är så härligt med lov, detta kan jag vänja mig vid. Om allt går som planerat så får jag ett lärarvik efter sportlovet :) Jag säger äntligen! Målet är ju såklart att det ska bli en fast lärartjänst, men de är svåra med tjänsterna eftersom det är övertalighet att ta hänsyn till i kommunen. Jaja, jag är glad för det jag får. Jag  har ju ändå min fasta tjänst som förskollärare att falla tillbaka till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0