Dop

Idag har vi varit på dop i Raus kyrka. Det var ett vackert och fint dop där två flickor blev döpta. Vi var där för Ebbas skull, Martin och Marlenes dotter. Efter dopet fick vi god mat och kaffe i ett hus som låg bredvid kyrkan. I dopgåva fick Ebba en barnkammarbok ifrån oss. Jag tycker att det är så fina böcker i den serien och jag skulle själv vilja ha sådana böcker till mitt barn. Ikväll blir det lugna gatan här hemma. Fredrik jobbar med sin uppgift som ska lämnas in på måndag och jag ska titta på tv. Jag njuter i fulla drag av den sista ledigheten innan allvaret drar igång på måndag.


Kommentarer
Postat av: Diana

Mysigt med dop. Här blir det också lugnt ikväll, tv och kanske ett glas vin eller två. :)

2012-01-07 @ 21:28:51
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Diana

Sv: Rättvist, nja... Batman har inget eget rum. Haha!

2012-01-08 @ 17:36:00
URL: http://decdia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0