Mitt sportlov

Veckan har varit fullspäckad. I tisdags var Satu och Julia här på en fika, det var trevligt att träffa dem för det var ett tag sedan. I onsdags blev jag bjuden hem till Susanne på jättegod frukost med scones, kaffe och smothie...mums. Hon visade mig sitt fina hus och vi pratade en himla massa. På vägen hem tog jag en tur till mammas grav och tände ett ljus för henne, jag saknar henne så. Igår träffade jag Helena på Väla. Vi strosade runt i affärer och lunchade. Jag har ett presentkort på Sisters, men jag hittade tyvärr inget, får väl spara det till en ny sommarklänning eller något annat. Jag var inne på Spirit och spanade in den nya Odd Molly kollektionen, jag hittade en jättefin kofta som jag vill ha, men lite dyr för min plånbok just nu. På hemvägen blev det ett stopp i djuraffären, Gumman behövde en ny klöspelare, och sedan ett stopp på Elgiganten där jag köpte nytt filter till fläkten och en personvåg.

Idag gick vi upp med tuppen för att ta en motionsrunda utomhus, det kändes skönt. Vi försöker att promenera varje dag, men idag sprang vi lite också. När vi var hemma åt vi frukost och sedan blev det hantlar och en dusch. En tur till Maxi har jag också hunnit med, för om några timmar kommer mormor och Karl-Emil, det ska bli så roligt att träffa dem.

Här kommer lite bilder från min 30-årsfest som jag hade i januari:


Italienska specialiteter till förrätt


Alla fick plats vid långbordet


Jag och Elliot


Ett glatt gäng


God tårta


Kommentarer
Postat av: Diana

Jösse3s vad du har hunnit med en massa! :)

Maten ser läcker ut, skoj med kalas!

2012-02-24 @ 12:27:57
URL: http://decdia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0