Hänt i veckan

Dagarna springer iväg och jag har inte direkt haft tid eller motivation till att skriva här. Första veckan som klasslärare är gjord och det har gått riktigt bra. Det känns skönt med lite mjukstart för nu är det lov. Jag ska in och jobba imorgon också, sen ska jag njuta av lite ledighet. Vad ska man då hitta på? Jo, jag ska försöka att träffa några kompisar, läsa, fixa lite på hemmaplan och till helgen får vi smålandsbesök, då kommer mormor och Karl-Emil hit.

Fredrik jobbar för fullt med sitt examensarbete och nu kan vi snart se slutet på sex års studier. Det ska bli så skönt när han också börjar att jobba, det längtar vi nog båda efter.

Gårdagen spenderade vi i Helsingborg, vi gick på auktion och två loppisar, vi hittade dock inga fynd. Middag åt vi på en kinarestaurang och på kvällen blev det spel och tyvärr hamnade jag framför melodifestivalen och jag kan bara säga vilket skit! Hur kunde Björn Ranelid ta sig direkt till finalen? Det är för mig ett under.


Jag längtar tills det ser ut såhär i trädgården igen

Kommentarer
Postat av: Diana

Härligt med mjukstart! Och med lov, det är ju inte helt fel. :)



Sv: Vi får hoppas att fjärde omgången har något superbra!

2012-02-19 @ 15:51:27
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Hanna

Skönt med lite ledigt :-)

2012-02-23 @ 23:00:08
URL: http://hannathoresson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0