Vardagen är här

Då har jag snart arbetat i en vecka och det känns faktiskt väldigt bra att vara igång igen. Det värsta är när klockan ringer på morgonen och man ska lämna den sköna varma sängen, men väl uppe så känns det helt okej. Jag åker buss till jobbet just nu och jag har hittat en app till min telefon där jag kan mäta hur mycket jag cyklar och promenerar när jag tar mig till och från jobbet. Det är lite kul att se hur mycket man egentligen motionerar i vardagen, det blir faktiskt en hel del på en vecka. Denna veckan består arbetsdagarna av föreläsningar, planering, ställa iordning klassrummet och fotografering. På måndag kommer mina kära elever tillbaka och det ska bli riktigt roligt att träffa allihopa igen.

Kommentarer
Postat av: Gunilla

visst e det skönt och komma igång igen! =) Vilken klass e det du har nu? kram

2012-08-25 @ 22:47:39
URL: http://www.busgunilla.se
Postat av: Sofie

Jag har en 2:a nu med 25 elever. Vad har du för åldersgrupp nu?

2012-08-26 @ 09:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0