Livet här och nu

Nu är det lördag, ljuvliga lördag, alltid lika välkommen. Ikväll ska jag träffa Carro och Lotta i stan, det ska bli trevligt med lite tjejsnack.

Veckan har rullat på i ett rasande tempo. Höjdpunkten var i onsdags då jag och Fredrik var på en minneskonsert på konserthuset. Det var Fonus som anordnade denna konsert för alla som mist någon närstående. Det var en magisk kväll med sång och musik. De som uppträdde var helt fantastiskt bra på alla sätt och vis. Min favorit bland låtarna var Gabriellas sång som de startade konserten med. Mina tankar for till mamma och morfar under konserten, men jag är övertygad om att de har det bra där de befinner sig nu.

Igårkväll hade vi en riktig myskväll med god middag och vin. Efteråt spelade vi spel och tittade på en massa foton. Det känns som att man måste ta tillvara på fredagskvällen för annars går helgen så himla fort om man ska däcka i soffan klockan åtta. Man får sätta upp ögonlocken med tändstickor, skämt åsido.

I veckan som kommer får vi besök av Stefan och till helgen ska vi fira svärmor och Caroline som båda fyller år.


Min fina Gumman :)

Kommentarer
Postat av: Diana

Vad fint med en minneskonsert, jag kan tänka mig att en hel del tankar dyker upp då!

2011-10-22 @ 15:42:03
URL: http://decdia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0