Vår nya säng

Nu har vi fått hem vår nya säng. Vi har sovit två nätter i den och det känns lite ovant, men väldigt bra. Nu kommer man sova som en prinsessa, härligt. Den gamla sängen ska säljas på Blocket, men sängbottnarna är slängda på tippen, de vill man ju inte sälja vidare. Vi ska även sälja sängborden och köpa oss några nya, men det är inget som brådskar. Vi vill ha några i ek och gärna med en låda så att man kan lägga undan saker som man inte vill ha framme.

Garaget är färdigt nu och bilen har fått komma in under tak. Fredrik har varit så duktig. Vi har lite jobb kvar med trappan och väggen ner till källaren, men det tar vi till våren.

I lördags firade vi svärmor och Caroline i Döshult. Jag hade tillverkat två par örhängen som de fick av mig. Det känns kul att kunna ge bort saker som man gjort själv.

Nu är det äntligen helg och imorgon ska vi besöka någon loppis och ta en tur till mammas grav. Det är ju allhelgonahelgen och jag har köpt en gravkrans och ett ljus som jag ska sätta på hennes grav.


Vår nya säng


En del av garaget


En annan del av garaget


Egentillverkade örhängen

Kommentarer
Postat av: Diana

Vad fint allt blev!

Det tar tid med att vänja sig vid en ny säng oavsett hur bekväm den är. Men om en vecka så sover ni så gott så.

Snygga örhängen, skoj med en hobby!

2011-11-04 @ 21:34:32
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vad fin er säng är! Säkert superskön kan jag tänka mig!



2011-11-05 @ 21:51:22
URL: http://mittlivsomlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0