Nya upptäckter

I måndags laddade jag hem Spotify. Var och varannan av mina kompisar lyssnar på musik härifrån, men jag har inte brytt mig om det förrän nu. Här sitter jag då och väljer i spellistor och göra min egen lista. Jag hör en massa bra låtar på radion när jag kör till och från jobb, men sedan kan jag inte komma ihåg vem det var som sjunger dem. Häromdagen kom jag dock ihåg en artist som jag nu laddat hem till min lista. Det gäller att ta tillvara på sina kvällar och njuta av lugnet, musik är som balsam för själen :)

Helgen närmar sig med stormsteg och jag längtar. På lördag tar jag tåget till Perstorp för att äta fondue hemma hos Helena. Det blir en riktig tjejkväll med mina bästa vänner. På söndag är det 1:a advent, det ska bli mysigt att tända första ljuset. Tänk, sedan är det bara 3,5 vecka kvar av höstterminen, jag tycker inte det var längesen vi satt och planerade för terminen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0