Fondue

I lördags hade vi tjejkväll hemma hos Helena i Perstorp. Vi hade en jättemysig kväll med god rödvinsfondue, såser, klyftpotatis och såklart vin till det. Till efterrätt åt vi tobleronefondue, mums! Jag tog tåget hem runt två på natten, tur att tågen går så sent. Det blev en hel del tjejsnack och mys med Elliot under kvällen. Man måste passa på när tillfälle ges att mysa med bebis :) Elliot är så go och snäll, han finner sig i allt och verkar väldigt nöjd med livet.

Ikväll har vi haft en kille här som har köpt vår gamla sänggavel och sängbord, det kändes skönt att bli av med det. Nu får vi vara utan sängbord ett tag, men vi ska ge oss ut på jakt efter jul. Kanske får vi något presentkort i julklapp av tomten :) Tanken är att vi även ska sälja vår skinnsoffa som vi har i källaren, vi vill skaffa en bäddsoffa dit istället för då kan vi kasta ut extrasängen och göra det rummet till ett kontor till mig. Det är kul att ändra om och förnya sitt hem.

Veckorna går fort och imorgon är det torsdag igen. Man börjar bli ganska trött på att gå upp tidigt vareviga dag och passa tider. Nu vill man bara vara ledig och förhoppningsvis blir det 1,5 vecka ledigt vid nyår. Tänk att det snart är 2012, jag tycker inte det var längesedan vi firade in året 2000. Än har vi inga planer för nyårsafton, men vi får fundera ut något.


Jag tillsammans med världens goaste Elliot


Supergod fondue


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0