Allhelgonahelgen

Idag har vi varit på mammas grav och satt en krans och ett ljus, det kommer lysa fint där ikväll. Mina tankar gick tillbaka på tiden som vi hade tillsammans, saknaden är stor, men jag vet att hon har det bättre nu. Jag tände även ett ljus för morfar, det kunde man göra inne i kapellet. Det känns bra i hjärtat att uppmärksamma denna dag och tänka på de nära och kära som inte finns mer.

Idag har det även blivit en sväng till Väla. Fredrik ville titta i en nyöppnad butik där de säljer radiostyrda båtar, bilar, helikoptrar, flygplan m.m. Jag passade på att titta på lite Odd Mollykläder. Jag skulle gärna vilja ha en kofta till, men man fyller ju faktiskt 30 snart, så man kan ju alltid önska sig en sådan i present :) Jag kan inte fatta att jag blir 30, var tar tiden vägen? Jag har varit så sugen på att boka en resa till London, men vi vill gärna åka till Italien till våren så vi får nog vänta.

Ikväll blir det filmmys och godis, det är härligt!


Såhär fint blev det på mammas grav

Kommentarer
Postat av: Diana

Vad fin din mammas grav är. Stor kram till dig på denna ganska dystra dag!

2011-11-05 @ 18:30:13
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Så fint ni gjort det hos Eva.

Du har så rätt när du skriver att hon har det bra nu. Nu har hon nog frid.

Stor kram till dig.

2011-11-05 @ 19:46:20
Postat av: Ronjas mamma

vad fint du gjort hos mamma

vilken kyrkogård ligger eva på?

kram på dig min vän

2011-11-06 @ 00:27:30
Postat av: Sofie

Tack för era fina kommentarer, det värmer i hjärtat.

2011-11-06 @ 13:07:49
Postat av: Alexandra G. Eriksson

Så fint Eva har det på sin grav ♥

Stor kram till dig.

2011-11-10 @ 20:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0