Sommarvärme

Idag kom sommarvärmen tillbaka till Sverige, så härligt. Idag jobbade jag sent och när jag kom hem åkte jag och Fredrik till Maxi för att köpa ett nytt cafébord med tillhörande stolar så nu kan vi även sitta på framsidan. Vi invigde våra nya möbler med att äta middag utomhus. Det finns nog inga bättre stunder än när man jobbat en hel vecka och får komma hem till hemmets lugna vrå och bara umgås med sin man och katt, det är livet. Fredrik har arbetat flitigt i trädgården, tagit fram poolen, rensat plattor och klippt gräs. Imorgon ska vi fortsätta att göra fint och jag ska städa i huset. På kvällen blir det god mat, vin och partaj!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Kul med nya möbler! Ska bli kul att se i eftermiddag!!! Ses snart! Kram

2011-05-07 @ 10:32:41
URL: http://mittlivsomlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0