Våren är här

Idag var det riktigt ljuvligt väder ute när jag körde hem från jobb, solen sken och det var fem grader varmt. Nu är det äntligen helg...igen. Det har varit en fullspäckad och intensiv vecka. Igår hade vi föräldramöte och trots 12 timmars arbetsdag så dansade jag hem efter den positiva feedback som vi fick från föräldrarna. Vid sådana tillfällen känner jag verkligen att jag valt rätt yrke. Det är kul, men också tufft att vara lärare, men jag kan inte komma på något annat yrke som jag hade velat arbeta med.

I helgen ska vi ta det ganska lugnt, vi har lite smått och gott att fixa med här hemma. Fredrik ska rensa pannan för på torsdag kommer sotaren. Jag ska se om man kan ge sig på att putsa fönster för de är riktigt skitiga. Imorgonkväll blir det tacos, det ska bli så gott för det var längesedan vi åt det.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hoppas att det blir en mysig helg! Vi firar 10 år idag så ska ut och äta vilket ska bli trevligt!! Ska bli kul att ses nästa helg!

2011-03-05 @ 12:31:20
URL: http://mittlivsomlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0