Ny dammsugare

Det har då inte varit lätt att få tag på den dammsugare som vi äntligen bestämt oss för att köpa. I måndags var jag på Siba för att köpa den, de hade ett bra pris där, men såklart var den slut. Igår åkte jag till Elgiganten för att köpa den där, men då var den också slut, men jag kunde beställa den och det gjorde jag. Så imorgon hämtar jag vår nya Philips (fick bli det märket istället då vi vet att detta är en bra dammsugare eftersom vi hade en sådan när vi bodde i Döshult). Det ska bli skönt att kunna städa ordentligt igen, nu känns det nästan roligt att få dammsuga. 

Imorgon är det då fredag igen, helt ljuvligt. Det har varit en tuff vecka på jobb så krafterna är så gott som slut. Jag längtar verkligen efter vår semester, tre arbetsveckor kvar att arbeta sen är det dags att vara ledig. I helgen ska vi tömma en massa skräp och jord på tippen, vi ska också passa på att hämta hem ny jord. Svärfar ska hjälpa oss med detta, han har ett släp och kan ta en del i det. Det är auktion på söndag och kanske blir det en sväng dit. Fredrik vill gärna ha ett skrivbord till kontoret i källaren, så vi får hoppas att vi kan hitta något.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0