Ljuvliga lördag

Äntligen lördag och man kan pusta ut efter veckans slit på jobb. Fredrik fick en ruffig start på sitt "sommarlov", det blev en vecka med sex arbetsdagar så han är iväg och arbetar just nu. Jag har varit iväg på en lånpromenad nu på förmiddagen, det blev en tur till Apoteket och Ica. Min cykel har punktering så det fick bli en promenad, men så skönt efteråt. Det blir en lugn helg, det behöver vi. Jag hoppas att vädret blir bättre tills imorgon för då behöver jag rensa ogräs i trädgården.

Nästa vecka är det midsommar och då bär det av till Perstorp för att fira tillsammans med kompisarna. Jag ser verkligen fram emot det och hoppas innerligt på solsken. Förra året var det så fint väder, vi kunde sitta ute hela kvällen.

Våra kompisar Lotta och Jonas ska snart bli föräldrar och jag hoppas att de kan vara med på midsommar, men vi får se när den lille/lilla vill titta ut.


Kristian, Jonas, Lotta och Helena. Dessa underbara vänner träffar vi på midsommar.

Kommentarer
Postat av: Diana

Inte mycket till sommarlov när man får arbeta... :) Så du bloggar med, skoj!

Såg att dina svärföräldrar köpt hus i Italien, vad häftigt! Vi har planer på att åka till Rom nu i höst, det ser jag verkligen fram emot!

2011-06-19 @ 15:34:21
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Gunilla

hehe vad trevligt att ni ska till perstorp och fira midsommar. Vi drar iväg till sommarstugan som e utanför helsingborg. =) Visst hoppas man på vackert väder till midsommar det hade varit underbart speciellt på lördagen när vi ska barnkalas. =) kram

2011-06-21 @ 19:40:25
URL: http://www.busgunilla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0