Snart helg igen

Tänk vad veckorna går fort. På måndagen har man ångest för att man har en ny lång vecka framför sig och sen vips är det fredag. Fredagarna är ljuvliga trots en viss trötthet. Jag och maken har som tradition att titta "På spåret" och efter det brukar John Blund komma, i alla fall för mig.

Jag har haft lite tur den här veckan, häromdagen fick jag ett mail från postkodlotteriet att jag hade vunnit 150kr. Det var inte illa, undrar vad jag ska köpa för alla dem pengarna? Jag kanske slår på stort och går på bio....hihi.

Jag är nu klar med min kurs i tidig läs- och skrivinlärning och har kammat hem ytterligare 7,5hp. Det känns bra att vara klar, men nu får det vara lugnt med studier för min del ett tag. Om jag ska läsa något i framtiden så känner jag att jag behöver mer kunskaper inom matematik.

Spinning har jag också hunnit med den här veckan, jag har som mål att gå måndagar och torsdagar och det målet har jag uppfyllt. Det är kul att utmana sig själv, men det är otroligt jobbigt, men man klarar det varje gång. Nu får vi se om jag går på "Vasaspinning", fyra timmar, undrar om jag kommer palla det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0