Sex månader som gifta

Det har varit en fantastisk helg. Igår träffade jag min kära vän Caroline och vi tog årets första utefika. Det var så vackert väder att vi kunde sitta ute och dricka kaffe i Norra Hamnen. Det var som i en dröm, helt vindstilla och vattnet låg som en spegel. Efter fikan tog vi en runda på stan, vi tittade lite på vårkläder och pärlor till mina smycken. Lördagskvällen spenderade jag hemma med min käre make. Vi hyrde film och åt ost och kex.

Idag har vi varit på Ekeby möbelaffär. Vi var på jakt efter en golvlampa att ha bakom vår soffa och vi hittade den vi vill ha. Vi slår nog till efter löning. Vi hittade även en fin skänk i ek som vi vill ha i matrummet, det blir kanske en sådan också. Efter möbelaffären åkte vi till svärföräldrarna i Döshult. De höll på för fullt att jobba i möllan, där blir så fint. Vi åt middag och fikade hos dem, mysigt. Ikväll blir det soffläge framför tv:n.

Imorgon firar jag och maken sex månader som gifta. Det är inte klokt vad tiden går fort. I fredags firade vi med lite bubbel och så pratade vi igenom minnen från vår stora dag. På fredag ska vi fira mer genom att gå ut och äta på Oasen. Jag älskar min Fredrik så otroligt mycket.
Bröllopsdag 21 augusti 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0