Det var verkligen längesedan jag skrev här

Nu måste jag bli flitigare på att uppdatera min blogg. Snart har jag och maken varit gifta i ett halvår, det är inte klokt vad tiden går fort. Vi tittade igenom våra bröllopsbilder häromdagen och drömde oss tillbaka till den mest fantastiska dag i våra liv, den kommer man aldrig glömma. I bröllopsgåva fick vi en resa till Paris och där har vi varit under nyårshelgen-helt underbart!


Nu ser vi fram emot nästa resa som går till Italien, ska bli så kul att komma dit. Fredrik fyller 30 och svärfar 60 så vi ska fira dem där. Vi åker dit tillsammans med Magnus och Caroline och svärföräldrarna åker dit en vecka före oss.

Det har hänt en del sen sist. På vårt bröllop fick vi veta att våra kära vänner Christian och Cathy skulle bli föräldrar och i förrgår fick de en liten son. Mina bästa vänner Lotta och Jonas ska också bli föräldrar, de ska få en liten prins/prinsessa i juli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0