Tiden går fort när man har roligt

Ytterligare en toppenhelg är förbi och nu är det veckan innan påsklovet. Så skönt det ska bli, nästa vecka kan man pusta ut, inga måsten och inte en massa som hänger över en, man kan bara vara.....härligt! Det är kul att sitta här och skriva av sig. Jag vet inte hur många som läser denna blogg, men vad gör det när det ger mig så mycket. Jag skriver nästan varje kväll i min dagbok, men där skriver jag om mer privata saker som ingen annan ska läsa....inte ens Fredrik :) Jag tror att det är viktigt att hitta sätt som tömmer hjärnan för det går inte att lagra precis allt. Mina sätt är att skriva och träna. Ikväll blev det en promenad i det fina vårvädret, tänk att våren äntligen är här, som jag har längtat. Imorgon blir det spinning, ska bli skönt att få svettas lite.

Om två veckor befinner vi oss i Italien, det ska bli så härligt. Svärföräldrarna åker dit på söndag och sedan åker vi tillsammans med Magnus och Caroline. Denna resan kommer verkligen lägligt, man behöver semester och bara umgås med nära och kära.


Kommentarer
Postat av: Gunilla

hej! jag tycker likadant det är skönt och ha en blogg som man kan skriva av sig på och samtidigt så ha en dagbok där man skriver det som ingen annan får lov att läsa. =) Skoj och följa din blogg det måste jag säga. =)

2011-04-14 @ 23:41:29
URL: http://www.busgunilla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0