Somnar gott ikväll

Tänk vad mycket man får gjort på en lördag bara man går upp i tid. Vi startade dagen klockan åtta med att forsla bort all gammal jord som Fredrik samlat i en stor hög i trädgården. Sammanlagt blev det tre rundor till tippen i Helsingborg. Min snälla svärfar var här och hjälpte oss och nu är vi så glada för att ha fått bort allt gammalt skräp. Efter vår tippenrunda blev det hamburgare i trädgården, jättegott och så mysigt att sitta ute. Trots att vi kände oss ganska trötta så fortsatte vi att arbeta i trädgården. Vi gjorde rent och snyggt i vedskjulet, satte fram trädgårdsmöblerna och putsade fönsterna i garaget....snacka om mycket spindelväv. Jag har också tvättat och rensat i några köksskåp. Nu är man sådär skönt trött och snart blir det en god middag med vin till.

Imorgon ska vi ta en runda på auktion, vi ska se om vi hittar något skrivbord. Efter auktionen ska vi ta en runda till Laröd och hälsa på Christian, Cathy och lille Jonathan. Det ska bli kul att träffa den lille pojken för han är redan två månader.


Cathy och Christian på vårt bröllop, Jonathan ligger i Cathys mage.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hej!

Nu har jag äntligen funnit tiden till att kika in i ditt lilla krypin.

Ska försöka att hålla mig någorlunda uppdaterad.

2011-04-06 @ 18:09:44
URL: http://wickievickan.blogspot.com
Postat av: Viktoria

Hej!

Nu har jag äntligen funnit tiden till att kika in i ditt lilla krypin.

Ska försöka att hålla mig någorlunda uppdaterad.

2011-04-06 @ 18:11:43
URL: http://wickievickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0