En fullspäckad helg står för dörren

Imorgon är det den bästa dagen i veckan.....FREDAG! Jag jobbar till halv fem och efter det är det bara till att köra hem för att fräscha till mig inför tjejkväll med Lisa och Emma. Vi ska äta och prata för att sedan ta en tur på stan, det ska bli riktigt trevligt.

På lördag blir det fest hos Anna som fyllde 28 år igår. Det ska bli kul att få se hennes lägenhet och träffa lite nytt folk.

På söndag får jag ta det lugnt och ladda upp för kommande utvecklingssamtal som sker i nästa vecka. Det är skönt att beta av några samtal innan jag ska ha semester. På söndag är det bara två veckor kvar tills vi åker till Italien, jag längtar så.

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Haha Du har då verkligen fullt upp.... Helgerna är våar vilostunder tar vi det lugnt ska vi iväg så blir det inget absolut planerande utan bara lösa planer. =) Men det är skoj och hitta på saker också fast vääääldigt skönt och bara få mysa. =)

2011-04-08 @ 12:19:57
URL: http://www.busgunilla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0