Hindersprövning

Idag skickade jag iväg hindersprövningen och byte av efternamn, nu får vi hoppas att det går igenom :) För alla er som inte vet så tar jag Fredriks efternamn som är Hansson. Det känns bra att heta det och jag har redan börjat träna på en fin underskrift, hihi! Jag var på Sko Rönne i onsdags och provade ett par ivoryfärgade skor, de var fina, men kändes lite för stora. De hade inte storlek 39, men jag letar vidare. När jag får nästa lön blir det skor och underkläder som måste införskaffas, det börjar nämligen bli dags att prova min brudklänning. Den ska sys upp och man vill ju se så att den sitter bra tillsammans med underkläderna. Om tre veckor gifter sig Jonas och Lotta, det börjar nog bli pirrigt för dem. Jag tycker att det börjar bli lite småpirrigt för oss också för tiden går ju så fort. Vi var i Döshult igår och gjorde en skiss på hur det ska se ut i tältet. Ann-Marie har varit så duktig och diskat alla tallrikar och glas och packat ner i plastlådor, skönt att ha det fixat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0