Tiara och slöja

I lördags var jag och Carro på Anina och provade våra klänningar. Min satt som i höstas, men skulle läggas upp. Carros klänning är för stor, men de ska sy in den. Jag hittade en superfin tiara och jag slog till och köpte den. Jag provade även en slöja för att se vilken längd jag ville ha. Jag bestämde mig för en kort och idag har jag beställt den på www.tiaror.se slöjans nummer är 1115. Vigselprogrammet blev godkänt av prästen så nu kan vi skriva ut det. Semestern närmar sig och då kan vi jobba på festprogrammet i lugn och ro. Om sju dagar går sista svarsdatum ut, men det ser ut som att de flesta kommer. Detta inlägg blev inte så långt, men en uppdatering om hur det går på bröllopsfronten har ni nu fått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0