Två veckor kvar

Nu är det bara två veckor kvar och det börjar kännas ganska nervöst. Igår hade Fredrik sin svensexa. Han blev hämtad av sin bror och kompisar med en mindre buss. De åkte ner till Lund för att skjuta med pistoler på en bana. Efter det åkte de till Ystad för att åka en jättesnabb båt, jag tyckte Fredrik sa att de körde i över 40 knop. Jag tror inte att jag hade vågat åka så fort. Efter de olika aktiviteterna åkte de till Döshult för att äta och dricka gott i möllan. Det lät som att han hade haft en toppendag och han är mycket nöjd.

Vad händer då på bröllopsfronten denna veckan? Jo, imorgon ska vi åka till Danmark och inhandla alkoholen till bröllopet. Vi åker med Ann-Marie och Alf, känns skönt att ha dem med för jag är så dålig på att beräkna hur mycket som går åt. Imorgonkväll ska vi hämta mormor vid bussen, ska bli så roligt att få träffa henne, det var ett tag sedan. På tisdag kommer cateringfirman till Döshult och på onsdag ska vi besöka kyrkan tillsammans med brudföljet och Caroline som ska dela ut rispåsar och vigselprogram. På torsdag är semestern slut och jag börjar jobba igen. Det känns lite trist att behöva jobba nu när det är i slutet av bröllopsplaneringen, men som tur är så är Fredrik ledig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0