Tre veckor kvar

Nu börjar jag bli riktigt nervös, så fort jag tänker på hur nära det är så pirrar det i min mage. Den här veckan har jag varit hos min frisör, jag har klippt och färgat håret. Jag tog med min slöja och tiara så vi provade en uppsättning och det kommer nog bli riktigt bra. I torsdags träffade vi vår bröllopsfotograf och tog lite provbilder i Döshult. Det kändes bra att få prova lite olika platser som vi kan ha som bakgrunder. Vigselprogrammet är utskrivet och klart och snart är festprogrammet likaså. Svärmor hjälper oss med det, skönt att få mycket hjälp. Nu har jag och Fredrik äntligen en veckas ledighet tillsammans. Idag har vi varit i Ängelholm och besökt järnvägsmuseet. Det var ett fint museum och väl värt ett besök. Efter besöket blev vi hungriga och gick till en kinarestaurang och åt middag och sedan blev det en glass på torget. Innan vi åkte hem spanade vi in utbudet på bion. De har en gammal bio i Ängelholm, så det hade varit kul att gå dit en kväll. På grund av dåligt väder och kasst tvutbud så fick det bli tre hyrfilmer, vi har sett två av dem och sparar den sista tills imorgon. Det är skönt att bara få göra lite dagsutflykter och ladda upp batterierna rejält inför bröllopet. Vi har bokat en weekend i Göteborg, helgen efter bröllopet. Vi ska bo på ett fint hotell, äta god mat, shoppa och gå på Liseberg. Känns bra att ha det och se fram emot när alla bröllopsnerver har lagt sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0