1 vecka kvar

På lördag klockan 15.30 tågar vi in i Brunnby kyrka och ska äntligen få bli herr och fru Hansson. Tänk att man planerat för den här dagen så länge och nu är vi snart där. Det är en häftig känsla och i nuläget är jag trots allt ganska lugn, men tror att nervositeten kommer dyka upp under veckan. Igår var jag och mormor på Anina och provade min klänning för sista gången innan den stora dagen. Den satt perfekt och mormor tyckte den var så fin. Jag ska hämta den på fredag. Våra ringar var också färdiga så dem hämtade jag igår. De blev som nya, jag är väldigt imponerad. Nu får de ligga i lådan till lördag, vill ju inte använda dem innan dess. Nu har vi inte mycket kvar på listan. På tisdag ska vi träffa våra toastmastrar och toastmadame. Vi ska ha ett litet möte och gå igenom det sista. Mormor ska bo i Döshult den sista veckan för att kunna hjälpa Ann-Marie och Alf med de sista bröllopsförberedelserna. Det är så skönt att få all hjälp eftersom jag måste jobba. På fredag kommer Fest och tält och sätter upp våra partytält samt alla möbler. Nu håller jag alla tummar och tår för fint väder på lördag, men de säger ju att lite regn betyder lycka. Några droppar kan det ju få komma, men ösregn som vi hade igår vill vi inte ha.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Härligt, snart är det dags! Så fort tiden ändå har gått!

Stort lycka till på lördag, jag vet att det kommer bli en alldeles underbar dag.

Det regnade på vår bröllopsdag och vi är nu inne på vårt 6e år ihop som gifta, så lite regn hoppas vi på... Men bara lite såklart.

Se nu till att många kort tas så jag får se hela festen.

Stor kram till dig, och hälsa mormor och Fredrik.

2010-08-15 @ 20:17:24
URL: http://1carpediem1.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0