Inga hål

Jag har precis kommit hem ifrån tandhygienisten och jag hade inga hål, jippie! Nuförtiden blir man glad för det mesta:)

Jag njuter av varenda sekund av mitt efterlängtade sommarlov, man är verkligen fri som en fågel och kan göra precis vad man vill. Exempelvis boka in en ansiktsbehandling utan att ta hänsyn till arbetstider, boka in en fika med en kollega på en måndag :) Ja, denna sommar ska avnjutas, mitt första riktiga sommarlov (som lärare).

Fredrik började jobba på sitt gamla jobb igår och skönt nog så får han jobba hela sommaren, det behövs. Jag saknar honom här hemma, men man får umgås på kvällarna och göra det bästa av situationen.

Nu längtar jag efter att våra jordgubbar ska bli mogna så att vi kan mumsa på dem.


Kommentarer
Postat av: Diana

Vad härligt med ett långt lov! Vad arbetar Fredrik med?

Trevlig midsommar till er med!

2012-06-21 @ 17:46:20
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Okej, skönt att ha något att gå tillbaka till!

Du får gärna kalla P för Batman i bloggen, han vill vara lite anonym. :)

Han gillar att laga mat och är otroligt duktig på det. Får han ett bra erbjudande kan han nog tänka sig att byta.

2012-06-21 @ 21:10:10
Postat av: Gunilla

Hej vad orättvist med långt sommarlov. Fast jag ska inte klaga man kan inte ha det bättre än att jobba med barn. vilka härliga personligheter man har att göra med. =) Njut nu till max så hoppas vi på en fin sommar! kram gunilla

2012-06-21 @ 22:23:12
URL: http://www.busgunilla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0