En dag i juni

Nu tittar äntligen solen fram och det har jag firat med en promenad, så skönt. Mitt mål för denna semestern var att gå en promenad varje morgon, men vädret har inte varit så kul och då har det varit mer lockande att stanna inne.

Igår kunde vi vara i trädården, gräset blev klippt och jag har rensat bort ogräs. Bland våra jordgubbar kunde jag hitta två som hade blivit röda, men tyvärr så har regnet gjort att flera ser tråkiga ut :(

I tisdags träffade jag Carro och Helena i stan, vi gick och åt middag på en sommarrestaurang på Gröningen och efter det blev det ett glas vin på pub Ro.

Dagarna springer iväg, men jag njuter i fulla drag av min frihet :)

Kommentarer
Postat av: Diana

Äntligen sol ja! Hoppas det nu bygger upp sig så att det blir mer stabilt, lite värme vill man ju ha på semestern. :)

2012-06-28 @ 11:48:33
URL: http://decdia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0