Regnet det bara öser ner

Idag är det en riktig gråmulen dag, men jag känner ändå att humöret är på topp. Jag fick skratta en del igår när jag var på bio och såg "Kvarteret Skatan åker till Laholm", den filmen kan jag verkligen rekommendera. Helgen har varit väldigt lugn med fixande här hemma (bära ved, tvätta, stryka, städa) samt en del planeringsarbete inför kommande arbetsvecka. Jag har en inlämningsuppgift till min kurs i utematematik, inlämning på torsdag. Det är roligt att gå kurser, men jobbigt att ha saker hängande över sig. Jag ska förhoppningsvis hem till en kollega efter jobb imorgon, så gör vi uppgiften tillsammans. På tisdag blir det simning i Billesholm igen, jag ser verkligen fram emot att få komma dit och rensa tankarna och få motion, livskvalité för mig :)



 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0