Grattis Fredrik

Idag fyller min fine make 31 år, det har vi firat med sång och frukost på sängen imorse. Efter jobbet blev det fika med prinsesstårta. Ikväll blir det tacos och några goda öl till det. Imorgon firar vi vidare med trerättersmiddag här hemma.

Påsklovet firade jag uppe i småland hos mormor och Karl-Emil och jag hade en lugn och skön vecka. Det blev en del skogspromenader, en tur till Oskarshamn och en till Mönsterås. Vi firade påsk tillsammans med Ove och i söndags åkte jag hem för att fira påsk med familjen i Döshult. Jag uppskattar verkligen mina lov, det har jag inte varit bortskämd med sedan jag tog min examen 2005. Nu ser man fram emot nästa lov....sommarlovet!

I veckan har det varit jobb, simning i Billesholm och lite annat smått och gott. Nu hoppas jag att det fina vårvädret vill hålla i sig så man får chans att vara ute i trädgården utan att frysa och bli blöt av regn.

Här kommer några bilder från mitt påsklov:


Finaste Izor


Blåsippor


Hamnen i Oskarshamn


Uppe på terassen låg ett hus förr och där är mormor uppväxt


En by i miniatyr


Påskmiddag i Grimhult


Finaste Klara


Fredrik med finaste Alice i Döshult


Jättegod påsktårta

Kommentarer
Postat av: Diana

Grattis till Fredrik!

2012-04-13 @ 17:18:06
URL: http://decdia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0