Vardagsmys

Igår träffade jag Emma och Elsa efter jobb. Vi gick till favoritcaféet Wayne´s coffee. Elsa har nyligen fyllt 2 år så hon fick en liten present av mig, ett pussel. Hon är så go lilla Elsa och hon är igång och pratar. Det är så härligt att höra ett litet barn som precis har börjat tala sina första ord, det låter så gulligt. Emma väntar sitt andra barn så nu fick jag se hennes fina mage, spännande att se vad det blir. Jag gissar på en pojke.

Dagarna rullar på, Fredrik jobbar på i garaget och jag har jobbat i trädgården. I söndags rensade jag ogräs och klippte buskar, så nu har vi fint. Poolen är undanplockad och årets sista grillning blev i lördags. Det är mysigt med höst trots att det känns lite vemodigt att den sköna sommaren är förbi.


Elsa packar upp paket


Elsa och Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0