Härliga helg

Igår spenderade jag och Caroline kvällen i Norra Hamnen på pub Ro. Vi åt middag och drack några glas vin och öl. Det var en ljuvlig kväll, helt vindstilla och solen värmde gott. Man får ta tillvara på sådana dagar för snart kommer den kalla, långa vintern.

Idag har jag och Fredrik besökt Väla, så nu har vi också sett den nya delen. Vi tycker att det är fint, men vissa affärer var riktigt trånga. Exempelvis affären Chilli, man kunde ju knappt komma förbi i gångarna. Jag fick i alla fall köpt lite smyckestillbehör på Panduro och en svart kofta på Gina Tricot. Jag tittade också på höstskor, men hittade inga som jag tyckte om. Jag får nog ta en tur till Familia istället. Efter Väla blev det en tur till Ikea. Vi började med att äta lunch och sedan blev det några inköp såsom plastbackar till förvaring, två kökslampor att ha över diskbänken, ny badrumsmatta och nya skärbrädor. Sista stoppet innan hemfärd blev på Elgiganten så nu är en ny skrivare också inköpt.

Väl hemma har jag dammsugat och Fredrik har installerat skrivaren till oss. Ikväll blir det mys med hemmagjord pizza och film. Imorgon hoppas vi på bra väder så att vi kan jobba i trädgården och dammsuga bilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0