Fika på Waynes

Idag har jag träffat Emma, Elsa och Malin och vi hade supertrevligt. Vi fikade på Waynes Coffee på rådhustorget, där är bra kaffe och mat. Elsa är så go, så glad och lättsam. Det är kul att få följa de små barnen, fick ju hålla henne när hon var nyfödd och nu är hon 1½ år. Efter fikan gick jag till Friskis och Svettis och förnyade mitt träningskort. Jag blev glatt överraskad för jag kunde behålla mitt gamla träningskort och betala samma pris som förra året. Efter löneförmånen på 2000kr i bidrag så betalar jag endast 800kr själv för ett årskort, känns så bra! På måndag tar jag nya tag med träningen, ska kolla om det finns platser på mitt favoritpass med spinning.

Imorgon är det fredag igen och då blir det lönesamtal med chefen, men förväntar mig inga drömsummor precis. Till helgen blir det att bära ved och så bär det av till Perstorp. Helena och Kristian har bjudit hem oss för en schlagerkväll, det ska bli kul. Jag hejar såklart på mina favoriter The Playtones.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0