Efter regn kommer solsken

Idag har det varit busväder ute, men ändå ganska mysigt. Det är inte helt fel att komma hem efter en lång arbetsdag och tända lite ljus och kura ihop sig i soffan, det blir en riktig tv-kväll för mig idag. Det är premiär för "Arga snickaren" och efter det blir det "Borgen".

Imorgon är det redan torsdag och då ska jag sluta tidigt för en gångs skull. Jag ska ta en runda på stan och fika med Emma, Elsa och Malin. Jag ska också ta en runda till Friskis och Svettis för det är dags att förnya mitt träningskort. Eftersom jag nyligen varit sjuk så har det inte blivit någon träning på några veckor, men från och med nästa vecka är det nya tag som gäller. Den senaste tiden har det mest blivit spinning, men nu får det allt bli lite jympa och step också.

Igår blev jag klar med ytterligare ett armband och ett par örhängen.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jättefina smycken! Va duktig du är!! Hälsa Emma, Elsa och Malin, hade gärna följt med men har utv. samtal till 18 :( Kram

2011-03-09 @ 21:48:40
URL: http://mittlivsomlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0