Tisdagsmys

Ja, det är minsann inte ofta man uppskattar en vanlig tisdag och kan säga att man har tisdagsmys. Det fick bli en lugn morgon med radio, dusch och frukost. Nu blir det lite kort bloggskrivande och sedan ska jag städa ur kylen. Om jag får säga en tråkig sak med att ha semester så är det att jag saknar min man. Han jobbar tre veckor till, så vi har bara en semestervecka ihop. Jag vill ju inte längta bort min semester, men jag ser fram emot vår vecka tillsammans. På fredag åker jag i alla fall till mormor, det ska bli roligt att umgås med henne och Karl-Emil i några dagar. Jag ska få träffa Karl-Emils valp Izor, han lär vara ganska busig så det blir väl full fart :)

Här kommer lite bilder på Lotta och Jonas bebis:


Jag och Fredrik myser med den lille bebisen


Jag myser med den lille


Sover gott i sin säng


De stolta föräldrarna

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej

vad kul att få se lite mer bilder på honom. jag och henrik ska ju snart få träffa honom. Världens sötaste brorson stolt faster är jag.

2011-07-12 @ 15:11:05
Postat av: Alexandra G. Eriksson

Åh så söt bebis! Och vad fina Ni var på bilden där ni myser med bebisen tillsammans, du och Fredrik. Nu längtar man efter att få se er på ett sånt foto med er bebis :-)

2011-07-12 @ 21:14:16
URL: http://1carpediem1.blogspot.com/
Postat av: Gunilla

Vjilken sötnös! det är ju så man vill ha en till nu. =) Riktigt mysigt. =) kram

2011-07-20 @ 16:57:04
URL: http://www.busgunilla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0