Semesterlunk

Jaha, då är man i full gång med sin semester. Idag tog jag en riktigt lång sovmorgon, sedan blev det en lång frukost med ägg och kaffe. Eftermiddagen har jag spenderat i trädgården, har rensat ogräs på uppfarten och på baksidan. En maskin tvätt hänger också på tork i trädgården, så skönt att kunna hänga ut för att torka, det går snabbt och det luktar så gott.

Igår fick vi äntligen träffa Lotta och Jonas lille son. Jag for först till Familia för att köpa presenter och det blev en bok (Barnkammarboken, den vita) ett par jeans, en body, strumpor och blommor. När vi kom dit bjöds vi på fika och en massa bebismys. Han låg och sov i min famn och han är helt underbart söt. Nu väntar vi bara på att få veta vad han ska heta, det blir spännande.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0