Längtan

Jag längtar så, tiden går så sakta fram när man längtar så. På fredag är det i alla fall dags, sista dagen på jobb innan jag har fyra helt underbara semesterveckor. Jag ser verkligen fram emot denna semester. Inga måsten, inga tider att passa, sova länge, sola, bada, läsa, blogga, träna, åka till mormor, renovera garage, äta glass, dricka vin, grilla. Ja, bara ta dagen som den kommer och få vara mig själv. Snart lägger jag undan "lärarSofie" och struntar i allt vad som heter planering, mål, läroplan, personalmöte och Unikum. 

 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det låter sunt! Jag hoppas att du får en fin semester :-)

2011-07-05 @ 23:34:10
URL: http://hannathoresson.blogg.se/
Postat av: Malin

Det gör du alldeles rätt i.

Hoppas du får en skön semester,för det är du värd vännen. kram

2011-07-07 @ 22:30:26
Postat av: Gunilla

Ja det behövs alltid bara få vara tid! Ta det nu underbart lugnt och NJUT till fulla muggar! kram

2011-07-07 @ 22:34:14
URL: http://www.busgunilla.se
Postat av: Sofie

Tack för era inlägg. Nu ska jag bara njuta och koppla av.

2011-07-09 @ 13:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0