En gråmulen måndag

Jaha, då är man i mitten av semestern och solen har inte visat sig på ganska länge, vad ska man egentligen hitta på? Igår tog jag och Fredrik en riktig handlingsrunda på Bauhaus. Vi har köpt tak-vägg och golvfärg samt lampor till garaget. Nu har projekt garage startat hos familjen Hansson. Vi började att tömma garaget igår och vi känner oss ganska upprymda inför detta projekt för vi tror att det kan bli ett riktigt bra resultat när det är färdigt.

Gårdagskvällen spenderade vi i sängen där vi sträckläste varsin bok, så nu har jag läst ut min andra bok den här semestern, känns bra :) Imorgon ska jag in till stan och göra en ansiktsbehandling på Njuta, det gäller att passa på nu när man har tid. Efter Njuta får det bli en runda på stan och då ska en ny bok inhandlas så att jag kan fortsätta att läsa när läslusten nu äntligen har infunnit sig.

På fredag startar Fredriks semester, äntligen en vecka ihop. Vi har planer på att åka ner till Malmö, shoppa och äta gott. Förra året åt vi en god middag på en uteservering där, så vi tänkte besöka samma ställe. På lördag blir det grillning hos Carro och Niclas och på söndag ska vi hjälpa till ute i Döshult. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0