Nu har vi jul här i vårt hus

I veckan har vi fått upp vår gran och klapparna är på plats under granen. Det blir ett så fint ljus i hela rummet när granen är framme :) Idag köpte vi den sista julklappen, så det känns skönt att slippa trängas mer på Väla och Familia. Det blev en tur på IKEA idag också, vi köpte värmeljus och plastlådor. Vi håller på att byta ut alla kartonger till plastlådor så att vi sedan kan ställa upp några på vinden. Fredrik har också varit duktig och målat golvet i källaren i veckan, så nu blänker det fint igen. Jag har satt fram lite tomtar och imorgon blir det lussebak.

Sista dagarna innan barnen börjar sitt jullov, jag får vänta med jullov till den 30:e. Jag har tagit ledigt från dess fram till den 9:e, det ska bli så skönt.

Nu ska jag snart laga tacobiffar och kvällen blir lugn framför tv:n eller kanske ett spel?


Vår julgran


Finaste Gumman myser

Kommentarer
Postat av: Diana

Vad fint det blev!

Jag är också klar med alla julklapparna, skönt att slippa stressa in i det sista.

2011-12-18 @ 13:19:25
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja, det är så skönt att slippa stressa.

2011-12-18 @ 15:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0