Jullov

Nu har även jag jullov och det känns helt underbart. Idag slutade jag till lunch och då tog jag och Fredrik en tur till IKEA för att äta lunch. Tänk, två luncher med dryck för 60 spänn, helt otroligt! Efter maten tog vi en snabb runda på varuhuset för att köpa en sil och nya toaborstar. Vi tog sedan en runda på Väla för att köpa jeans till mig. Jag hittade ett par snygga Lee på JC, de var sköna och satt riktigt bra. Jag hade fått presentkort i julklapp och Fredrik betalade en del också :) Fredrik hittade sig ett par nya skor också, så idag har vi båda fått något nytt. Jag tror nog att halva Helsingborg var på Väla idag, så det var grymt skönt att sätta sig i bilen och åka hem när shoppingrundan var över.

Idag är sista dagen som 29-åring och sedan slår det över till 30, ojoj, vad fort det har gått. Jag och Fredrik pratade om allt som hänt under dessa 10 åren sedan jag fyllde 20 och det är ju inte lite:

-Lärarexamen
-Förlovning
-Blivit kattägare
-Köpt ny bil
-Köpt hus
-Bröllop
-Resor till Turkiet, Mallorca, Italien, Paris, Barcelona

Livet är härligt, men nu blickar jag framåt för ett bra 2012 där mina drömmar blir sanna.

 
Möhippa 2010


Vårt bröllop 2010


Italien 2011


Vårt hus


Vår finaste Gumman

           


Kommentarer
Postat av: Diana

Tiden går fort och vi börjar bli riktigt gamla nu! Härlig möhippebild!

2011-12-29 @ 21:12:12
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Diana

Grattis på födelsedagen!

2011-12-30 @ 00:33:18
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Lotta Anderström

Grattis min fina vän!! Håller tummarna för att alla dina drömmar går i uppfyllelse!!!!!

2011-12-30 @ 10:12:28
URL: http://mittlivsomlotta.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tack för era fina kommentarer!

2011-12-30 @ 13:54:44
URL: http://amandalexander.blogg.se/
Postat av: moi

Många gratulationer på födelsedagen !! (bättre sent än aldrig hoppas jag..) // Gilla

2011-12-30 @ 21:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0