God Jul

Jag säger redan nu God Jul till er som läser min blogg. Jag undrar faktiskt hur många läsare jag har? Hur kan man se det?

Imorgon jobbar jag som vanligt och efter det får jag bege mig ut till Maxi och inhandla det sista till julbordet och sedan styr jag bilen mot Systemet för att handla lite öl och vin. Jag ska nog ta en runda på Familia och köpa någon mer julklapp till min käre make. Imorgonkväll blir det att koka knäck och se "På Spåret".

Julafton firar vi här hemma, men dessvärre har Fredrik blivit sjuk så vi hoppas innerligt att han blir frisk tills på lördag.



God Jul!


Kommentarer
Postat av: Jenny

God

Jul

!

2011-12-22 @ 17:18:48
Postat av: Diana

God jul på dig med!



För att se besöksstatistiken så logga in, "översikt" och sen "statistik". Där kan du ser hur många läsare du haft de senaste 10, 30 eller 90 dagarna.

2011-12-22 @ 18:01:11
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej Sofie!



Ledsen att jag är seg med att svara.

För att flytta över min blogg från blogg.se till wordpress.com använde jag mig av gratisvarianten på denna sida:

http://blogg-se-till-wordpress.gern.se/



Man får då över inlägg och kategorier. Mina inlägg la sig dock inte i kategorierna. Kommentarer kan man flytta med om man betalar för det, men det har jag inte testat!



Hoppas det är till någon hjälp!



God fortsättning!

Kram Hanna

2011-12-26 @ 09:48:51
URL: http://hannathoresson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0